zondag 6 december 2015

Pakjesavond


Mijn week bestond voornamelijk uit heel veel leren voor mijn tentamens, maar ook uit leuke dingen zoals Sinterklaas.

Sinterklaas kapoentje, gooi wat in mijn schoentje....
Het is weer pakjesavond geweest en ook dit jaar was de Sint mijn huis niet voorbijgereden.
Gelukkig maar, want anders was ik een heleboel cadeautjes misgelopen, maar nog belangrijker; anders had mijn zusje nooit haar geweldige gedicht kunnen lezen! 


Ik vier sinterklaas nog echt op de 'ouderwetse' manier, zakken vol met cadeautjes gebracht door sinterklaas en piet. Ik denk dat ik deze manier ook wel de leukste manier vind. Het kost mij namelijk niks, ik krijg veel cadeautjes en er wordt geen oneerlijk spel gedaan waarbij je alle cadeautjes weer kan verliezen. 
Een soort surprise zat er er dit jaar wel bij, het enorm grote pak dat op de afbeelding staat was eigenlijk een grote grabbelton met één cadeau (Just dance 2016) erin, niet een mega cadeau zoals je zou verwachten!

Ook werd mijn zusje een beetje gepest door de zogenaamde 'deugnietpiet' die voor haar een klein gedichtje had geschreven van 5 pagina's. Blij dat ze daar mee was.... Het gedicht zat bij een 5 seconds summer cd en de piet had er heel veel werk van gemaakt om zoveel mogelijk songteksten in het gedicht voor te laten komen.



Gelukkig had ik geen last van ellenlange gedichten. Ik ben gewoon lekker verwend en heb super leuke cadeau's gehad van de Sint. Dus, bedankt voor alle cadeautjes en nog gefeliciteerd met uw verjaardag! Tot volgend jaar maar weer! Maar nu eerst op weg naar de Kerst en alle cadeautjes die daarbij horen!


Signed,
Kim

1 opmerking: