maandag 23 november 2015

Yves Rocher bestelling - Review

                             

Online shoppen vind ik enorm leuk, maar mijn bestellingen bij Yves Rocher doe ik nog steeds heel ouderwets met de post. Waarom? Ik vind het heel fijn om af en toe de catalogus van Yves Rocher op de mat te vinden zonder dat ik het verwacht had, gewoon een leuke kleine verassing. Om daarna lekker op de bank neer te ploffen en de hele catalogus door te spitten vind ik nog fijner!  Maar daarna komt het moment waarop ik de beslissing moet nemen; Doe ik mezelf een paar artikelen cadeau of zal ik wachten tot de volgende keer dat ik de catalogus op de mat zie liggen? 


Vandaag schrijf ik een review over de artikelen die ik afgelopen keer heb besteld.



Of ik iets ga bestellen hangt voornamelijk af van de speciale acties die op dat moment lopen. Bij Yves Rocher kun je namelijk altijd een gratis cadeautje bij je bestelling krijgen en/of een heel verleidelijke korting op de artikelen. Zonder de kortingen zijn de producten van Yves Rocher voor mij eigenlijk net te duur. Gelukkig hadden ze deze keer een erg leuke aanbieding voor mij! Ik heb twee lippenstiften besteld, voor de helft van de prijs en ik kreeg er een gratis een fleecedeken en mascara bij! Om het dan helemaal af te maken waren de verzendkosten dit keer ook nog eens gratis! Dit was dan ook de aanbieding waar ik op had gewacht. 

De producten werden bij mij aangeleverd in een grote doos, zeer netjes verpakt zoals altijd. De artikelen waren niet beschadigd en dat geeft natuurlijk altijd al een goede eerste indruk.

De lippenstiften vielen helaas iets kleiner uit dan ik had verwacht, maar de kleur is prachtig!
De kleur komt goed overeen met de aangegeven kleur in de catalogus. Bij het aanbrengen van de lippenstift vervaagt de kleur bijna niet. De lippenstift geeft je lippen een zeer mooie kleur en een gezonde glans! Ik ben daarom erg tevreden over het resultaat na het aanbrengen. 
Ik moet toegeven dat ik iemand ben die niet zoveel rekening houdt met haar lippenstift,  ik eet en drink gewoon zonder op mijn lippenstift te letten. Dit betekent dat de lippenstiften die ik draag tegen heel veel 'geweld' bestand moeten zijn! Helaas is dat bij deze lippenstiften niet het geval. De kleur vervaagt over het algemeen niet snel, maar met mijn leefpatronen is het toch redelijk snel verdwenen.

Kort samengevat zijn de lippenstiften zoals een normale lippenstift hoort te zijn, een mooie kleur en vervaagt niet al te snel. Een degelijke lippenstift zullen we het maar noemen. 
Normaal gesproken vind ik de prijs van de lippenstiften eigenlijk te hoog voor de kwaliteit die geleverd wordt, maar met de 50% korting is de prijs- kwaliteit verhouding helemaal perfect!




De eerste indruk die ik kreeg van mijn gratis fleecedeken was: 'Oh, die ziet er minder dik uit dan in de catalogus..' En ja, dat is de deken ook, maar dat doet niks af aan de warmte die de deken geeft! Het is een heerlijk warme deken gemaakt van een super zachte stof. Ik vind het een super leuk cadeautje voor bij mijn bestelling.



De mascara die ik ook gratis bij mijn bestelling kreeg is net als de lippenstiften een goed en degelijk product. Het is geen fancy mascara met een origineel borsteltje waardoor je wimpers 10 keer zo lang lijken, maar gewoon een mooie mascara die je wimpers een leuk accent geeft. In tegenstelling tot de lippenstift viel de grootte van de mascara mij alles mee! Vaak heb je met gratis mascara's dat je een heel klein proefmonstertje krijgt, maar dit is gewoon een volwaardige mascara. Ik ben er dus erg blij mee.

                                              

Mijn tip aan jullie is dus om zeker bij Yves Rocher te bestellen omdat ze erg leuke artikelen hebben, maar ook om te wachten op het juiste moment om te bestellen. Zoek naar de aanbieding die het beste bij jou past en doe dan je bestelling. De ene keer krijg je er namelijk nèt een leuker cadeautje bij dan de andere keer..

Je kunt natuurlijk ook gewoon online bestellen bij Yves Rocher en niet net zoals ik ouderwets via de post. Online gaat het een stuk sneller, maar ik vind via de post toch zo zijn charme hebben. ;)

Signed,

Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen